مرگ

بغض اسمان

من از اوج دريا آمدم... بي هيچ دليلي ... تنها براي تماشاي باران . . . و تماشاي تو...

اینکه نامـــــــــــش

زندگـــیـــست


مرا کــــشت


حـــیــــران مانده ام

آنکه نامــــش مـــرگ است

با مــــن چــــه می کند...!



نظرات شما عزیزان:

manosani
ساعت9:24---5 بهمن 1392
سلام ببخشید شما سانازو واقغا میشناسید .
دلم واسه ساناز حیلی تنگ شده
من در خق ساناز کم گذاشتم درشته ولی بقران هرگز خیانتی نکردم حاظرو همه جوره بهش ثابت کنم ساناز تمام دنیا و زندگیه من هستش
ببین من شمارو نمیشناسم ولی بقران قسم حاظرم واستون همه کار کنم اجگه سانازمو به من بر گردونید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:,ساعت19:37توسط ترسا | |