هیچکس

بغض اسمان

من از اوج دريا آمدم... بي هيچ دليلي ... تنها براي تماشاي باران . . . و تماشاي تو...


این روزا خیلی تنهام، خیلی داغونم

هست کسی که مثل من دلش


نه برای کسی،


نه برای عشقی،


نه برای جایی…


نه برای چیزی!


بلکه دلش برای خودش تنگ شده…


برای خود خودش!؟







برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



نظرات شما عزیزان:

یاسی
ساعت19:20---26 تير 1392
اولا من هنوزم دوسش دارم،دوما خوش اومدی،سوما من جدی میگم دیگه عوض شدم ازم نخوا مثله قبل بشم چون نمیخوام که بشم .اینجور برا همه بهتره.
فردا میرم خونه بابابزرگ اگه اومدی میبینمت
دوس ندارم دیگه در مورد این موضوع بحرفم


یاسی
ساعت16:21---26 تير 1392
پیام : موردی برای نمایش نیست
فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست
تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست
دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!


یاسی
ساعت16:20---26 تير 1392
میدونی فری بیخیال من برام مهم نیست دیگه فقط دلم براتون تو این روزا تنگ شده بود.اگه بد کردم ببخشید.اما یه چیز رو خوب میدونم دیگه نمیتونم مثله قبل بشم چرا دروغ بگم دل کندن سخته منم ازتون دل نکندم چون دوستون دارم اشتباه هرکدوم بود بود مهم نیست مهم اینه سعی دارم عوض بشم برام دعاکن.تا اون روز منتظرم باشید فراموشم نکنید.دوریتون سخته اما با خودم کنار میام شما هم دیگه رو دارین پس نیاز نیست من باشم.براتون آرزوی موفقیت میکنم.اگه کاری بود خبرم کن نوکرتونم هستم اما..........ولش کن خاطرات رو مهم اینه دارم عوض میشم دیگه نمیخوام مثله قبل باشم ناراحت نشو ازم.من خیلی وقته دیگه به امید خودم زندگی میکنم شاید دیگه کسی رو اذیت نکنم با بودنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,ساعت19:17توسط ترسا | |